Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Laura Muresan

Genius
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice - Laura Muresan
Responsabilitatea sociala corporatista este un concept complex, care include responsabilitatea etica, economica, juridica, filantropica si ecologica. Lucrarea „Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice” ofera o privire detaliata asupra acestor concepte si analizeaza instrumentele economice si juridice care le definesc. Acestea pot varia de la obligatii morale voluntare, la obligatii legale si se concentreaza, de obicei, asupra actelor normative care reglementeaza produsele ecologice si produsele care contin organisme modificate genetic. Prin urmare, aceasta lucrare ofera o privire profundă asupra responsabilitatii sociale corporatiste de la nivel local si până la nivelul Uniunii Europene.
Detalii | |
ISBN: | 9789731157788 |
Numar Pagini: | 200 |
Format: | 20x15 |
Anul publicării: | 2010 |
Limba: | Romana |
34.90Lei
TVA: 34.90Lei
- Disponibilitate: In Stoc
- Editura : C.H. Beck
- Autor : Laura Muresan ,