Pretul si strategia de marketing - Marine Le Gall-Ely, Caroline Urbain

Genius
Pretul si strategia de marketing - Marine Le Gall-Ely, Caroline Urbain
Politica de pret joaca un rol vital in strategia de marketing, intrucat lupta competitiva devine din ce in ce mai acerba, modalitatile de informare si comunicare se schimba rapid, iar puterea de cumparare se poate dovedi problematica. Aceasta carte ofera informatii esentiale despre intelegerea comportamentului clientilor fata de preturi, modul in care se seteaza preturile si constrangerile diferitelor sectoare de activitate. Exemplele folosite (de la mari companii la IMM-uri, de la producatori la distribuitori) ilustreaza perfect o sinteza actualizata si cuprinzatoare a problemelor legate de preturi si ofera sugestii practice pentru folosirea acestora in strategia de marketing.
Detalii | |
ISBN: | 9789731159324 |
Numar Pagini: | 136 |
Format: | 20x15 |
Anul publicării: | 2011 |
Limba: | Romana |
29.90Lei
TVA: 29.90Lei
- Disponibilitate: In Stoc
- Editura : C.H. Beck
- Autor : Caroline Urbain ,